منتديات تامر حسنى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

*** فـــــضــــــــفــــــضــــــــة ***

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نــ عينى ــور
مشرف
مشرف
نــ عينى ــور

المساهمات : 184

***   فـــــضــــــــفــــــضــــــــة    *** Empty
مُساهمةموضوع: *** فـــــضــــــــفــــــضــــــــة ***   ***   فـــــضــــــــفــــــضــــــــة    *** I_icon_minitimeالأربعاء يناير 23, 2008 2:33 am

***   فـــــضــــــــفــــــضــــــــة    *** 485-Bismellah

1. السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

مش عارفة ابدا ازاى او حتى اقول اية بس بجد حسيت انى لازم اكتب حاجة فى الفضفضة .

" ندالـــــه يسمونها صداقـــــــة "

كل واحد فينا بيجى عليه وقت ويحس انه مخنوق اوى وبجد بجد مش عارف السبب يمكن لان الصداقة اللى بجد " اللى بنقرا عنها فى الكتب وبس " ما بقاتش موجودة فعلا ولا يمكن لاننا بعد ما بنختار الناس اللى بنقول عنهم اصحابنا بنلاقيهم عرفونا عشان اسباب تانية واكيد كل واحد فينا اتخدع قبل كدة فى اصحاب كتير , بس دة مش معناه ان ما فيش اصدقاء بجد لا فى اصدقاء اكتر من الاخوات كمان , بس برضو تعمل اية بعد ما تحب اصحابك دول اوى , وتفتكر انهم فعلا معاك وحاسين بيك , وفجاة يحصل موقف هو بالنسبة ليهم عادى جدا لكن بالنسبة ليك انت مبادىء . مش عايزة اقول انى عايزة اعيش فى زمن المثالية بس على الاقل نحترم تفكير كل واحد فينا , والمبادىء عمرها ما بتتجزا . انما هم واخدين الحياة عادى بيقضوها وخلاص يعنى عايشين الحياة لانهم لقوا نفسهم فيها فلازم يكملوا وخلاص مش مهم اية اللى هم بيعملوة . بجد هتصعب عليك نفسك اوى وهتحس بحاجة مش اى انسان هيحس بيها غير اللى فعلا اتجرح من اصحابه وجرح الاصحاب دى غالى وصعب اوى . تفتكروا اللى جرب فعلا يلاقى اصدقاء وما عرفش يختارهم صح ممكن يكون قدامه فرصة تانية " هتقولولى الانسان عايش الحياة عشان يجرب ويفشل ويجرب تانى وهكذا لان الحياة كدة " بس الانسان اللى خلاص اتخنق ومش عايز , يقدر يعيش وحيد ولا لا . ما تقولش ان الحياة مليانة حاجات كتير اوى يقدر الانسان يعملها انا عارفة دة كويس . انا اللى كان قصدى بس اقوله ياريت الاصحاب يكونوا فعلا اصحابيخافوا على بعض ويقفوا جنب بعض وبجد بقى يحــبـــــوا بعض كفاية الحياة مليانة مشاكل كتير على الاقل بس يحترموا معنى الصداقة ويفهموما صح . يارب ما كونش طولت عليكوا او ضايقتكوا .

***   فـــــضــــــــفــــــضــــــــة    *** 116504
rehabgt
مشرف
مشرف

المساهمات : 25

مُساهمةموضوع: رد: *** فـــــضــــــــفــــــضــــــــة ***   ***   فـــــضــــــــفــــــضــــــــة    *** I_icon_minitimeالأربعاء يناير 23, 2008 3:08 am

نور انتى عندك حق كلامك كله صح

ودى عن تجربة شخصية ليا انا مع صديقة عمرى بس الحمدلله

اتعلمت منها كويس اوى وحاجات كتير اوى اوى والاحساس الا انتى قولتى عليه كان عندى من قريب اوى

الحمدلله

Sad Sad Sad Sad Sad Sad

الحمدلله على كل حاجه وهى دى الحياه لسه فيها كتير اوى اوى ودى حاجه بسيطه اوى

نور ياريت نكون اصدقاء ممكن
نــ عينى ــور
مشرف
مشرف
نــ عينى ــور

مُساهمةموضوع: رد: *** فـــــضــــــــفــــــضــــــــة ***   ***   فـــــضــــــــفــــــضــــــــة    *** I_icon_minitimeالأربعاء يناير 23, 2008 3:12 am

• شكرا يا رحاب على ردك .

انا والله حسيت اوصل الاحساس اللى انا حاسه بيه والحمد لله ان فى حد فهمنى .

واتمنى بجد اننا نكون اصدقاء
.

• affraid affraid affraid affraid affraid
نــ عينى ــور
مشرف
مشرف
نــ عينى ــور

مُساهمةموضوع: رد: *** فـــــضــــــــفــــــضــــــــة ***   ***   فـــــضــــــــفــــــضــــــــة    *** I_icon_minitimeالأحد يناير 27, 2008 4:44 am

***   فـــــضــــــــفــــــضــــــــة    *** 55245

• ***   فـــــضــــــــفــــــضــــــــة    *** 3losh7be5

*** فـــــضــــــــفــــــضــــــــة ***
صفحة 1 من اصل 1